Louis van Gaal traint onze jeugd

9 september 2021 - Door: Bestuur

Gisteren was onze bondscoach Louis van Gaal weer even bij De Meer. De oud speler van RKSV De Meer was bij onze club om lancering te geven van de grote clubactie die supermarktketen Albert Heijn de komende weken gaat voeren. Door de coronacrisis zijn veel amateurclubs ook financieel hard geraakt en staan zij nu in de rode cijfers. AH en de KNVB stimuleren juist de jeugd- en breedtesport, omdat dit een belangrijke kweekvijver is voor de professionele sporten, zoals het Nederlands Elftal.

Symbolisch deelde Louis van Gaal de eerste munt uit aan onze voorzitter Leo van Vuuren. Daarna gaf Van Gaal nog een training op ons 1e veld aan een aantal jeugdleden. Symbolisch voor de coachstijl van Louis waren zijn enthousiasme en focus waarbij leeftijd niet per se een rol hoeft te spelen. Plezier én prestatie gaan prima hand in hand.

De komende weken kun je bij je lokale AH vestiging jouw favoriete amateurclub steunen door middel van het doneren van de spaarmunten. Daarmee kunnen de clubs een financiele impuls tegemoet zien, dus ga vooral de komende weken naar de Albert Heijn en steun s.v. De Meer waar dit kan. Uiteraard géén verplichting!

Wij willen iedereen in ieder geval al vooraf even hartelijk bedanken!

Beeld: ANP