Kom ook naar de vriendinnenmiddag op 24 april

16 april 2013

Op woensdag 24 april 2013 organiseert s.v. De Meer een vriendinnenmiddag/ meidenvoetbalclinic. Deze clinic is bedoeld om meiden die (nog) niet op voetbal zitten, te laten ervaren wat het is om te voetballen bij een voetbalvereniging. Daarnaast is het zo dat iedere jeugdspeelster van s.v. De Meer een vriendin mag meenemen om haar te laten zien waarom zij zo gek is van voetballen !

De clinic heeft als doel om meisjes (en hun ouders) kennis te laten maken met voetballen en voetballen bij een vereniging. Daarnaast wordt er aan de huidige leden een leuke training vol voetbalactiviteiten aangeboden die ze samen met hun vriendinnen, klasgenootjes of buurmeisjes kunnen doen.

Van 17.00 uur tot 19.00 uur worden er op het hoofdveld van s.v. De Meer verschillende oefenvormen, waaronder verschillende partijspellen afgewerkt. Dit alles onder begeleiding van gediplomeerde jeugdtrainsters van de meidenteams van s.v. De Meer.

De activiteit is alleen bedoeld voor meisjes van 6 t/m 16 jaar, ongeacht niveau. Dus het maakt helemaal niet uit of meiden nou wel of niet op voetbal zitten.

Deelname is gratis! Klik hier voor de flyer.

Voor meer informatie en inschrijven e-mail Suzanne Bakker, meidencoördinator s.v. De Meer: (at)hotmail.com>cf_demeer(at)hotmail.com