Kantine en terras gaan weer open

26 mei 2021 - Door: Kantine

Beste leden, vanaf het weekend van 29 mei zal de kantine en het terras weer geopend zijn voor consumpties. Dat betekent dat je weer een hapje en een drankje kunt bestellen aan de bar welke je wel nog altijd buiten moet nuttigen. De kantine en het terras zullen alleen nog maar in het weekend geopend zijn! De kleedkamers en douches blijven nog gesloten en dus ook op trainingsdagen kun je nog niet in de kantine terecht voor een versnapering.

Op de zaterdag- en zondagen is het ook weer mogelijk om onderling vriendschappelijke wedstrijden te spelen. Dit mag dus alleen onderling tegen teams van s.v. De Meer en niet tegen teams van overige clubs. De teamcaptains kunnen deze wedstrijden onderling regelen via de whatsapp groep waar elk team in is vertegenwoordigd. De afgesproken wedstrijden moeten dan ook gecommuniceerd worden aan Maurice Diemers, die ook in deze whatsapp groepen zit, zodat we het overzicht kunnen bewaren.

We mogen dus weer wat meer en dat is goed nieuws, want; Nergens zo'n sfeer als bij De Meer!