Juich samen met je team voor het Nederlands elftal

15 februari 2013

Om zich te kwalificeren voor het WK speelt het Nederlands elftal binnenkort weer twee wedstrijden. Op vrijdag 22 maart tegen Estland en op dinsdag 26 maart tegen Roemenië. Beide wedstrijden vinden plaats in de Amsterdam ArenA.

De KNVB biedt alle leden van de verenigingen uit het district West I de mogelijkheid deze wedstrijd te bezoeken tegen een gereduceerd tarief. Bij een bestelling van minimaal 15 kaarten (maximaal 50) is de prijs € 15,00 per kaartje. Op de coupon, waarmee tevens de bestelling geplaatst kan worden, is nadere informatie te vinden over de voorwaarden van deze actie.

Coupon Nederland - Estland, vrijdag 22 maart 2013
Coupon Nederland - Roemenië, dinsdag 26 maart 2013

Houd er rekening mee dat de bestellingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst. Voor de actie geldt: OP = OP!

Alvast een fijne wedstrijd(en) toegewenst!