Johan Kieft in verzorgingshuis

4 juli 2019 - Door: Bestuur

Sinds een aantal maanden verblijft Johan Kieft in verzorgingshuis De Open Hof. Omdat zijn beide dochters bij De Meer handbalden kwam hij bij onze club voetballen. Na het voetballen was hij vele jaren een graag geziene vrijwilliger. Met name in het kantinegebeuren heeft hij met zijn slagers- en horeca achtergrond ontzettend veel voor de club gedaan. Bij feesten en andere evenementen zorgde Johan altijd voor een fantastisch buffet.

Vele De Meer mensen kennen Johan goed en het zou leuk zijn als die nu bij hem op bezoek gaan. Er zijn er een paar die dat nu al regelmatig doen en Johan geniet daar enorm van. Praten over van alles en nog wat maar vooral ook over de club maakt zijn dag helemaal goed.

Ken je Johan? Ga dan even langs, dat is heel eenvoudig want hij woont vlakbij de club.

Het adres is Verzorgingshuis De Open Hof,
Fahrenheitstraat 115,
tel. 020-4623333.

Even melden bij de receptie, je kunt er de hele dag naartoe.