Jeugdteams mogen weer trainen

23 april 2020 - Door: Jeugdcommissie

Beste ouders en/of verzorgers, naar aanleiding van de nieuwe maatregelen omtrent corona mogen kinderen tot en met 18 jaar vanaf 29 april weer gaan voetballen. Wij zijn ontzettend blij met dit bericht en hopen zoveel mogelijk kinderen binnenkort weer op de velden te zien!

Maar…

We zullen rekening moeten houden met een aantal maatregelen:

* Kinderen tot en met 12 jaar hoeven niet per se de 1,5 meter afstand aan te houden.

* De jeugd van 13 tot en met 18 jaar mag voetballen, maar moet wél op 1,5 meter afstand van elkaar blijven.

* Er zijn alleen trainingen. Wedstrijden zullen pas in het najaar weer gespeeld worden.

* Er mogen zo min mogelijk ouders aanwezig zijn op het veld. Mocht het niet anders kunnen hou dan 1,5 meter afstand.

* De kantine en kleedkamers blijven voorlopig nog dicht.

* Ook voor kinderen die nog geen lid bij de club zijn bestaat de mogelijkheid om te komen proeftrainen.

* Als een trainer of kind klachten heeft moet deze uiteraard thuisblijven.

Hoe we het voetbal ‘coronaproof’ kunnen maken gaat s.v. de Meer in overleg met de gemeente en de KNVB onderzoeken. Zodra wij hier meer over weten zullen wij dit zo snel mogelijk berichten.

Groet!

De jeugdcommissie