Jako teamkleding Senioren

13 augustus 2020 - Door: Bestuur

Beste seniorenleden, met ingang van het nieuwe seizoen, 2020-2021, hebben wij een overeenkomst met 100% voetbal en Jako voor het leveren van ons voetbaltenue. Als bestuur streven we al een tijd naar uniformiteit van het tenue binnen de club. Met deze overeenkomst gaan we dit op korte termijn bereiken.

Dit houdt in dat  het vanaf heden alleen nog toegestaan is om dit nieuwe De Meer tenue aan te schaffen. Aanschaf verloopt via 100% voetbal Middenweg 261 Amsterdam. Het is dus niet meer toegestaan om zelf een rood-zwart tenue te kiezen. Uiteraard beseffen wij dat teams die vorig seizoen een nieuw tenue aangeschaft hebben niet direct weer een nieuw tenue willen aanschaffen, voor deze teams geldt een overgangsperiode. Voor alle teams die toe zijn aan een nieuw tenue geldt dus vanaf heden bovenstaande.

Het is wel toegestaan om voor het nieuwe tenue een eigen (shirt)sponsor te zoeken/vinden. Sponsoring uiteraard binnen de hiervoor geldende regels.
Heb je vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact op met Richard Agterberg via voetbalcommissie(at)svdemeer.nl