Inhaalweekend voor De Meer zaterdag 1 en zondag 1 op 11 april

28 maart 2009

Op zaterdag 11 april heeft de KNVB een inhaalweekend ingepland. De Meer (zat) 1 speelt een belangrijke wedstrijd tegen Alliance\'22 voor de 3e periode en het kampioenschap. Aanvang wedstrijd is 18:00u op Sportpark Drieburg. Op 2e paasdag wordt de gestaakte wedstrijd tegen VEW met een stand van 1-3 en nog 35 minuten te spelen uitgespeeld. Ook deze wedstrijd is voor De Meer (zat) 1 van belang voor een eventueel kampioenschap De Meer (zon) 1 moet de gestaakte wedstrijd tegen SC Muiderberg uitspelen. Ook deze wedstrijd wordt gespeeld op zaterdag 11 april. Met een 1-2 achterstand en nog 33 minuten te spelen is daar nog van alles mogelijk. De Meer moet winnen wil zij aanspraak blijven maken op een eventueel kampioenschap of periodetitel. Aanvang wedstrijd is 17:00 uur op Sportpark Drieburg. Dit is tevens het weekend van het jeugdvoetbal Paastoernooi. Het belooft een mooie dag te worden.Het zou geweldig zijn als er bij beide wedstrijden veel publiek aanwezig is.