Goed begin van De Meer Zondag 1

3 september 2012

Na 1 minuut stilte i.v.m. het overlijden van de heer Dick Schinkel, begon de wedstrijd tegen O.S.C. Zondag 1 onder de goede leiding van scheidsrechter Reingoud.

Met goed samenspel overklaste De Meer de tegenstander in de eerste helft. Het mag een wonder heten dat het slechts bij 1-0 bleef in de eerste helft, door een goal van Mouad, gezien het aantal kansen dat De Meer niet wist te verzilveren.

Na de thee was het O.S.C. dat even aandrong, maar dit was van korte duur. Na 65 minuten spelen volgde er een vrije trap op de rand van de 16 die door Yan mooi in het doel werd gekruld, 2-0.
De Meer ging nu orde op zaken stellen en
na goed samenspel werd het door Stefan 3-0 en
even later was het weer hij die de 4-0 liet aantekenen na een mooie verre uitrap door doelman Joey.

Een kleine verslapping in onze verdediging (die overigens de gehele wedstrijd verder goed speelden) deed O.S.C. iets terug in de score, 4-1.
Meteen na de tegengoal werd er een werkelijk mooie aanval uitgevoerd dankzij langdurig balbezit in de verdediging en uiteindelijk via de linksbackpositie naar Rodger die over de
rechterflank bij Ruben kwam, uit zijn voorzet scoorde Stefan zijn 3e doelpunt van de middag, eindstand 5-1.

Een verdiende overwinning en een goed begin van de competitie. Hopelijk kan de Zondag 1 dit goede spel doortrekken naar volgende week, Swift 1 - s.v. De Meer 1, 14.30 uur, sportpark Olympiaplein.

Even een opmerking... Zorg toch dat je spelerspas in orde is. Dat is beter voor het hele team!

Uw verslaggever langs de lijn,
Bert Helsloot.