Gezocht: Dames 1 zoekt trainer voor seizoen 2024-2025

5 maart 2024 - Door: Voetbalcommissie

Voor aankomend seizoen is s.v. De Meer op zoek naar een hoofdtrain(st)er voor onze Dames 1 team (zaterdag). s.v. De Meer is een echte Amsterdamse vereniging die bekend staat als een gezellige club waar presteren en plezier hebben hand in hand gaan. Ben jij de nieuwe train(st)er waar wij naar op zoek zijn?

De Dames 1 is een mix van speelsters die al enige tijd bij elkaar spelen, waarbij winnen voorop staat, maar waarbij de 3e helft ook belangrijk is.

Je voornaamste taken zijn:

- Het voorbereiden en leiden van trainingen op zowel de dinsdag- als de donderdagavond
- Coaching en begeleiding op de wedstrijdag (zaterdag)

Wat wij bieden:

- Begeleiding in ontwikkeling door de technische commissie
- Mogelijkheden tot behalen van trainersdiploma’s
- Kledingpakket
- Een passende vergoeding

Het bezit van een diploma, of ervaring, heeft onze voorkeur, maar is geen vereiste en wij zouden het als vereniging ook leuk vinden als er vrouwelijke trainers reageren.

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een bericht naar:

ilona.kemps(at)hotmail.com & damesvoetbal(at)svdemeer.nl