Digitale Ledenvergadering was geslaagd

2 februari 2021 - Door: Redactie

De allereerst digitale Algemene Ledenvergadering van De Meer gisteravond was wel een succes te noemen. Het was opvallend dat er op deze manier veel meer leden aanwezig waren in tegenstelling tot de fysieke vergaderingen van de voorgaande jaren.

Nadat het bestuur de leden had meegenomen in de jaarverslagen, met onder andere de definitieve afronding van de nieuwbouw en de financiële cijfers, namen de verschillende commissieleden van de Dames, Senioren en Jeugdafdeling ons mee in plannen voor de komende periode. Ondanks Corona liggen er hele mooie plannen en initiatieven op tafel om flink door te pakken met de club.

Wat ook fijn nieuws is, is het feit dat De Meer er financieel gezien gezond voor staat. Dit ondanks de nieuwbouw en daarboven op nog eens de Corona pandemie. Het bestuur ziet de komende jaren dan ook met vertrouwen tegemoet.

Er was ook een oproep vanuit de Jeugdcommissie. Jeugdvoorzitter Ron Schouw is op zoek naar een aantal vrijwilligers die de jeugdafdeling willen helpen met het uitvoeren van het Technisch Jeugdplan. Ben je geïnteresseerd en wil je de jeugdafdeling van De Meer graag helpen? Neem dan contact op met Ron via jeugdvoorzitter(at)svdemeer.nl