De Meer Tennis is nu zelfstandige vereniging

4 juni 2010

Op maandag 31 mei is de laatste formele stap gezet in de verzelfstandiging van onze vereniging. Hans van der Maas (voorzitter) en Simon Olthof (penningmeester) hebben namens De Meer Tennis een contract getekend met SV de Meer, dat als voetbalclub zijn eigen weg zal gaan. Ies Monas en Jacques van den Ende ondertekenden het contract namens de voetbalvereniging. Met het ondertekenen zijn het tennispaviljoen, de reservepot voor het groot onderhoud en het aandeel in het financiële bezit van SV De Meer onmiddellijk overgedragen. Het contract is gelijk gebleven aan het voorstel dat eerder aan de leden bekend is gemaakt.

Hans van der Maas: \"Het is een hele opluchting dat de ingewikkelde splitsing nu op een nette manier is afgerond. Het geeft onze vereniging een solide financiële basis om met nog meer plezier te tennissen (en alles wat daarbij hoort).\"