Cursus Junior Scheidsrechter Veldvoetbal

3 augustus 2011

Je fluit zo nu en dan al wedstrijden op een heel veld, D-pupillen, C-junioren. De regels zijn dan al behoorlijk anders als bij de pupillen op een half veld. Om je spelregelkennis te vergroten, leren de koppeling te maken tussen theorie en praktijk en zo nog meer plezier te halen uit het leiden van wedstrijden, volg je natuurlijk de opleiding “Junior Scheidsrechter Veldvoetbal”.

Speciaal opgezet voor jongeren in de leeftijd van 15 tot 19 jaar, maar ook voor volwassen erg leerzaam. Iedere cursus omvat vijf bijeenkomsten en wordt op doordeweekse avonden gegeven. De cursusbijdrage is € 15,- (incl. cursusmateriaal). De cursussen beginnen om 19.00 uur of 19.30 uur en duren drie uur per bijeenkomst. De exacte aanvangstijd volgt t.z.t. bij de definitieve uitnodiging. In voorkomende gevallen kan de cursus ook gegeven worden in een schoolvakantie.

Inschrijven kan via inschrijven.knvb.nl
1: District: West I
2: Type: Cursus
3: Categorie: Wedstrijdofficials
4: Subcategorie: Juniorenscheidsrechter.

Er kan dan de locatie worden gekozen voor de Juniorenscheidsrechter die het meest geschikt is.

Geen geschikte locatie in de buurt? Neem dan contact op met de afdeling opleidingen van KNVB district West I.

Meer informatie over de inhoud van alle KNVB scheidsrechtersopleidingen is te vinden op www.academie.knvb.nl.

Voor meer informatie over de scheidsrechtersopleidingen in West I, kan contact worden opgenomen met Peter Vriend (020-4879147 / (at)knvb.nl>west1-opleidingen(at)knvb.nl).