Coronamaatregelen training voor Senioren

9 mei 2020 - Door: Bestuur

Beste leden, naar aanleiding van de nieuwe maatregelen omtrent corona mogen nu ook senioren vanaf 11 mei weer trainen. Wij zijn ontzettend blij met dit bericht en hopen zoveel mogelijk voetballers binnenkort weer op de velden te zien!

Maar...

We zullen rekening moeten houden met een aantal maatregelen:

* Te allen tijde moet er 1,5 meter afstand van elkaar gehouden worden. Hierbij geldt een grote eigen verantwoordelijkheid. Er zal door de gemeente extra gehandhaafd worden op naleving van deze regel.

* Er zijn alleen trainingen. Wedstrijden zullen waarschijnlijk pas in het najaar weer gespeeld worden.

* De kantine, kleedkamers en toiletten blijven nog dicht.

* Voorlopig wordt er getraind volgens het bestaande trainingsschema.

* Kom niet meer dan 10 minuten van tevoren en ga ook na de training snel naar huis.

* De materiaalcontainer zal open zijn. Hier mag één persoon tegelijk binnen zijn dus geef elkaar de ruimte.

* Als je klachten hebt moet je uiteraard thuisblijven.

De laatste richtlijnen van de KNVB vind je hier.

De komende weken kijken we hoe we het voetbal verder ‘coronaproof’ kunnen maken. Zodra wij meer informatie van de Gemeente en/of de KNVB ontvangen zullen wij dit zo snel mogelijk berichten en eventueel bovenstaande maatregelen wijzigen.

We hopen op jullie te kunnen rekenen om je aan deze richtlijnen te houden in het belang van jezelf en je mede-leden.

Sportieve groet!