Contributie 2023-2024

10 september 2023 - Door: Bestuur

Beste leden, hopelijk zijn jullie, net als onze velden, aan het genieten van een welverdiende rustperiode en kijken jullie ook al weer reikhalzend uit naar het nieuwe seizoen.

Helaas kunnen wij onze ogen niet sluiten voor de hogere kosten waar ook de club mee geconfronteerd wordt. Om financieel gezond te blijven is het daarom noodzakelijk om de contributie club-breed met €20 te verhogen ten opzichte van het afgelopen seizoen.

Bekijk hier de contributies voor het seizoen 2023 - 2024.

Wij zijn niet lichtzinnig tot deze beslissing overgegaan en begrijpen weldegelijk dat dit een vervelende boodschap kan zijn. Wij hopen dat u begrijpt dat wij dit besluit alleen uit pure noodzaak hebben genomen.

Wij zijn de leden dankbaar dat ons op de Algemene Vergadering toestemming is verleend om een contributieverhoging door te voeren.

Wij hopen jullie allen weer snel en gezond te zien,

met vriendelijke en sportieve groeten,

Het Bestuur