Clubcard met bartegoed te besteden in de kantine voor alle seniorenteams

19 november 2021 - Door: Bestuur

Beste leden, ter compensatie van wat afgelopen seizoen ontbrak krijgen alle seniorenteams een clubcard met bartegoed om te besteden in de kantine.

Binnenkort introduceren wij de clubcard voor bestedingen in de kantine. Het saldo op deze kaart kan, net als bij een OV-chipkaart, op elk moment worden opgewaardeerd. Met de clubcard kun je bestellingen in de kantine afrekenen. Deze wijze van betaling is niet alleen handig voor teams, maar ook voor individuele leden. Zo kunnen jeugdleden met de card betalen, zij hoeven dan geen geld op zak te hebben. Zodra deze clubcards gebruikt kunnen worden, ontvangt u hier bericht over van de club.

Tijdens de welbekende pandemie zijn er voor de jeugd het hele seizoen door trainingen en onderlinge wedstrijden georganiseerd. Voor de senioren was dat helaas niet mogelijk. Het enige licht aan het eind van de sportieve tunnel was het Drieburg-toernooi in juli en augustus.

Als tegemoetkoming aan alle seniorenteams ontvangen deze allemaal bij de introductie van de clubcards een bartegoed van €250 (dit hoeft niet allemaal in één avond op ;)).

Corona maatregelen bij onze club vanaf 25 september

Vanaf 25 september zijn er nieuwe regels van kracht i.v.m. corona, deze gelden ook voor sportverenigingen. Buiten op het terras verandert er niets, je kunt ook gewoon naar binnen om iets te bestellen of om naar het toilet te gaan. Om binnen in de kantine maatregelen te laten vallen, moet er gecontroleerd worden op coronapas en/of een negatieve test. Wij kiezen ervoor om voorlopig binnen de maatregelen die tot 25 september golden ook na deze datum te blijven hanteren. Controles hoeven wij dan niet uit te voeren.

Op naar een mooi seizoen,

met sportieve groeten,

Leo van Vuuren, voorzitter