Beperkte kleed- en doucheruimtes tijdens nieuwbouw

12 februari 2020 - Door: Bestuur

Op het moment zijn wij nog steeds druk bezig met de renovatie van onze accommodatie. Zoals vaak bij verbouwingen, gaat dit nu bij ons ook wat langer duren dan gehoopt. Hierbij willen wij dan ook aan alle spelers, speelsters, trainers, leiders en ouders die de komende weken bij De Meer moeten spelen aangeven dat eenieder hinder hiervan zal gaan ondervinden.

Dit geldt voor zowel de teams van De Meer als voor de bezoekende teams. Voor wat betreft de kleedkamers en douches hebben wij nu een tijdelijke oplossing kunnen vinden. Naast het clubgebouw staan losse kleedkamer units. Dit zijn er echter maar 6, dus teams kunnen er wel in omkleden en douchen, alleen moeten de spullen tijdens de wedstrijden meegenomen worden naar de velden.

In de kantine zijn ook nog werkzaamheden bezig aan zowel de keuken als de toiletvoorzieningen. Ook hier zal een ieder hinder ondervinden, maar we hopen op jullie begrip.

Het wordt even passen en meten de komende tijd, maar het eindresultaat zal genoeg voldoening brengen voor de komende jaren!