Beeindiging Lidmaatschap

26 april 2009

Opzeggen lidmaatschap Opzegging van het lidmaatschap moet schriftelijk gebeuren. De opzegging moet in het bezit van de ledenadministratie zijn uiterlijk 31 mei 2009. Overschrijving naar De Meer Een overschrijving naar De Meer moet uiterlijk 25 mei bij de ledenadministratie zijn. Indien een overschrijving na deze datum door de ledenadministratie wordt ontvangen, dan kan niet worden gegarandeerd dat de overschrijving op 31 mei in het bezit is van de KNVB. 31 mei is de sluitingsdatum voor overschrijvingen naar De Meer of een andere vereniging.

Voor een overschrijving naar De Meer moet een overschrijvingsformulier worden ingevuld (blauw). Deze kunt u ophalen in de kantine van De Meer.
Mee te sturen documenten:
- Geaccordeerd overschrijvingsformulier van oude vereniging
- Aanmeld formulier lidmaatschap S.V. De Meer. Deze kunt u downloaden van de website
www.svdemeer.nl
- 2 pasfoto’s
- spelerspas
- Aanbetaling lidmaatschap, senioren 50,00 euro en jeugdleden 25,00 euro.
Overschrijving naar andere vereniging U moet een overschrijvingsformulier ophalen bij de vereniging waar u naar toe gaat. Mee te sturen documenten naar ledenadministratie S.V. De Meer
- Door u ingevuld overschrijvingsformulier
- Schriftelijke opzegging lidmaatschap
Na controle van de ledenadministratie of u aan uw verplichtingen heeft voldaan ontvangt u het door S.V. De Meer ondertekende overschrijvingsformulier retour. Deze levert u in voor
31 mei bij de nieuwe vereniging.
Adres ledenadministratie S.V. De Meer

Ledenadministratie S.V. De Meer