Assistent scheidsrechter Zondag 1 gezocht

9 april 2021 - Door: Technische Commissie

s.v. De Meer Zondag 1 is voor het seizoen 2021-2022 dringend op zoek naar een vaste of deeltijd grensrechter voor ons eerste elftal. De competitie wedstrijden van ons eerste elftal worden op zondagmiddag gespeeld (aanvangstijd 14:00 uur / 14:30 uur).

Wij zijn op zoek naar jou!

Als grensrechter maak je onderdeel uit van het arbitrageteam. Voor de wedstrijd wordt je altijd uitgenodigd bij de bondsscheidsrechter voor een praatje. Moet je wel of niet vlaggen voor overtredingen? Wanneer vlag je voor buitenspel? Waar sta je met een hoekschop of een vrij trap? De KNVB scheidsrechter vertelt je hoe hij de samenwerking ziet en daarnaast is er altijd gelegenheid om ook je eigen vragen te stellen.

Wij zijn van mening dat iedereen kan vlaggen die een beetje affiniteit heeft met het spel! jong of oud kan het met een aantal wedstrijden onder de knie krijgen. Voor iedereen die toch nog twijfelt, neem eens een kijkje op de gratis online cursus van de KNVB.

Naast de formaliteiten, de spelregels en twee keer 45 minuten op het veld is het voor een vereniging als de onze net zo belangrijk dat we het gezellig hebben met elkaar voor en na de wedstrijd, ongeacht de uitslag of de emoties van het voetbal. Hier staan we dan ook voor, en wij nemen jou graag op in de staf, de spelersgroep en de supporters!

Onze voorkeur gaat uit naar een “vaste” grensrechter. Maar ook geïnteresseerden die niet elke week willen of kunnen, nodigen wij uit om te reageren, zodat wij de “poule” van grensrechters uit kunnen breiden, indien er geen vaste grensrechter gevonden wordt.

Heb je interesse of heb je vragen, neem dan contact op via technischecommissie(at)svdemeer.nl

Met sportieve groet,

Ruben Schinkel