Voetbalkamp jeugd in de voorjaarsvakantie

31 januari 2022 - Door: Jeugdcommissie

Van dinsdag 22 februari tot en met donderdag 24 februari vindt de 2e editie van het Mokum Sport voetbalkamp plaats bij s.v. De Meer. Tijdens deze 3 dagen zullen er naast diverse voetbaloefeningen o.a. Fun games, verschillende toernooien én een penalty shoot-out plaatsvinden waar leuke prijzen en medailles mee gewonnen kunnen worden.

Op de 3e dag zijn er diverse (voetbal) springkussens voor alle deelnemers en kan iedereen zich spelenderwijs helemaal uitleven.

Aanmelden kan door een mail te sturen naar tjc-ferry(at)svdemeer.nl

Datum: Dinsdag 22 februari tot en met donderdag 24 februari
Tijdstip: 10.00 – 15.00 uur
Kosten: 75 euro voor leden van s.v. De Meer
            90 euro voor niet leden

Na de inschrijving ontvangt u een bevestiging mail met daarin alle informatie en het rekeningnummer waar het bedrag kan worden overgemaakt. Vermeld bij de inschrijving graag de naam van de deelnemer, contactgegevens, leeftijd en eventueel de club/team waar de deelnemer nu in speelt.

Voor meer vragen kun je mij altijd bereiken via tjc-ferry(at)svdemeer.nl

Ferry van der Meulen
Technisch Jeugd Coordinator s.v. De Meer